sobota 3. září 2016

Hamleys

Milý Ježíšku, k Vánocům si přeji aby mi bylo zase 8 let a stačí mi to na den. Tak takový mám pocit, když jsem v okolí táto hračkárny. Neuvěřitelné množství hraček, ze kterého si vybere naprosto každý. Atrakce v podobě kolotoče je pro mne největší bum v celé budově. Pokud máte dítě stejně jako já, tak jednoduše vyrazte, uděláte radost nejen svému dítěti ale také dítěti, kterým pořád uvnitř sebe jste. Jízda na kolotoči pak nebude trapná. Nutno podotknout, že určité atrakce jsou za poplatek, avšak vstup do budovy je zadarmo.









3 komentáře:

  1. Hamleys je velka parada!! take jsme tam jiz byli a ted se zkusim zaridit synovi tam i narozeninou oslavu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my tam už měli oslavu synovce a nemůžeme si vůbec stěžovat, prostě paráda :)

      Vymazat
  2. A co vy ostatní, jaký máte vy zkušenosti ať se popřípadě můžu inspirovat ? :)

    OdpovědětVymazat