neděle 11. září 2016

DIY kobereček z bambulek

ahoj.
Nevím jak vy ale moje malá princezna má bambulky z  vlny velice ráda. Ráda je dává plyšákům do pusy, zdobí si s bambulkami vlasy. No prostě dětská fantazie. Tak mě napadlo, co z nich udělat kobereček? Tento nápad jsem už viděla několikrát ale přišlo mi to velice těžké a náročné. Všude vidíte jak musíte z kartonu udělat dvě kola a obmotávat a obmotávat. Já jsem se na kola vyprdla. Seděla jsem u televize a jednoduše jsem motala vlnu na spojené čtyři prsty. Když už jsem si myslela, že mi prsty odumřou, jednoduše jsem mezi prostředníček a prsteníček prostrčila vlnu a udělala uzel. Základ byl hotový. Stříhání samotné bambulky byla sranda. Jedna bambulka mi trvala minutku, takže si dokážete představit, že jsem celý kobereček měla také skoro hned hotový. Kdybych dělala bambulky pomocí kartonových kol, byla bych to dělala asi ještě týden. Bambulky jsou hotové super! Teď si stačí najít nějaký kus látky v podobě kola, čtverce nebo čehokoliv chcete. Vezměte jehlu, nit a bambulky přišijte k látce. A je to. Myslím, že toto je mé oblíbené DIY. Líbí se vám?






Těším se na vás zítra

Žádné komentáře:

Okomentovat