čtvrtek 1. září 2016

BACK TO SCHOOL! Jako vážně?

Ahoj.
     Ještě před rokem kdyby mi někdo řekl, že budu chodit do školy asi bych se zasmála. Realita je ovšem jiná!
     Jsou to 4 roky co jsem  úspěšně dokončila střední školu. Avšak pro práci, kterou mám je tato škola naprosto zbytečná. Abych si práci udržela musím studovat.
     Podmínky byly pro mne celkem ztížené, neboť jsem momentálně na mateřské dovolené. Naštěstí existuje pomaturitní studium na 2 roky a ještě k tomu dálkově jeden víkend v měsíci. Bomba co?
Sebrala jsem veškerou odvahu a zaslala jsem přihlášku. Odpověď byla:JSTE PŘIJATA.
     Moje pocity? Natěšenost, nervozita ale hlavně úleva. Teď už jen školu dokončit.
     Zajímavost? Tak trošku si nedokážu představit, že budu poslouchat a vnímat jeden předmět 4 hodiny. Pamatuji si, že na střední mi bohatě stačilo 45 minut. Ale život je změna že????

Tímto se i já mohu podělit o svůj "HAUL" moc toho sice není ale naštěstí toho moc nepotřebuji :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat