úterý 13. září 2016

DIY podzimní svícen

Ahoj.
Každý doma má sklenici od okurek nebo od zelí. Víte, že jí můžete využít způsobem jaký vás jen tak nenapadne? Co takhle ze sklenice udělat svícen? Zajímavé, že?

Potřebujete

  • Sklenici od okurek
  • List
  • Sprej libovolné barvy (já mám zlatý, protože si myslím, že je ideální k podzimu)
  • Líh 
  • Gumové rukavice
  • Čajovou svíčku



Návod

Sklenici očistěte řádně od lepidla pomocí lihu (líh vám pomůže i odmastit sklenici, aby se sprej lépe udržel). Vezměte si gumové rukavice ať nejste celý od spreje. Přidržte pořádně list u sklenice a pomalinku začněte s nástřikem (sprej zakoupíte kdekoliv v papírnictví) . Nechte sprej pořádně zaschnout a HOTOVO. Položte do sklenice čajovou svíčku a užívejte si teplo domova.

Příště vám ukážu jiné využití pro sklenice :-) těšte se




Mějte se a uvidíme tu zase zítra.

1 komentář:

  1. To je vlastně super nápad! Něco takového určitě vyzkouším. Různé podobné svícny mám hrozně ráda. Hlavně na podzim a v zimě je vytahuji. Přecejen svíčky a svícny k tomuto období tak nějak patří. Pamatuji si, že minulou zimu jsem si hodně oblíbila solné svícny které jsem dostala jako dárek. :-)

    OdpovědětVymazat